Vzdelávanie je pre Coworking Poprad dôležitá aktivita. Sme radi, že môžeme spolupracovať s iniciatívou Tatry IT. Rovnako nás teší, že Tatry IT prináša okrem technických aj marketingové témy. Prvá marketingovo ladená lastovička sa uskutoční online už vo štvrtok 17. februára o 18.00. Názov stretnutia je Ako investovať marketingový rozpočet zmysluplne?
Na podujatí sa dozviete, ako vznikajú všadeprítomné marketingové kampane. Teda hlavne tie, ktoré sa na Vás valia z každej strany a zapíšu sa do Vášho najhlbšieho podvedomia. Zelený alzácky mimozemšťan alebo tancujúce škrečky z Dedoles.
Reč bude teda o marketingu a konkrétne o strategickom pohľade na marketingové kampane – Ako investovať marketingový rozpočet zmysluplne? Je to dôležité preto, aby sa Vám nestalo, že miniete tisíce Euro na reklamu na Facebooku, Instagrame či YouTube prakticky bez výsledku. Dozviete sa, že každá kampaň má svoje ciele, plán, rozpočet, kanály, kreatívu. Kampaň je neustále vyhodnocovaná, či plní stanovené očakávania. Taktiež sa dozviete, že úspešný marketing si vyžaduje veľké úsilie hlavne na začiatku, keď treba všetko vymyslieť a pripraviť.
Na prvý pohľad si pod marketingom predstavíme reklamu, reklamné letáky, banery či bilboardy. Avšak v skutočnosti sa toho za pojmom marketing skrýva oveľa viac.
Prídite však aj keď reklamy na sociálnych sieťach nevytvárate. Dozviete sa totiž, ako sa takéto reklamy pripravujú, plánujú a optimalizujú, aby Vás čo najtrefnejšie zasiahli, aby ste si ich navždy zapamätali a kupovali produkty danej značky. Vďaka tomu budete vedieť lepšie rozlíšiť „marketingové triky“ od skutočnej hodnoty produkty či služby.
Podujatie sa uskutoční online 17. februára o 18.00. Link nájdete už tradične po prihlásení na platforme Meetup. Hlavným rečníkom večera bude Ján Eliaš z agentúry ZenithMedia, ktorý zároveň stojí za projektom LUMINARY, o ktorom nám povie určite viac.
Budeme radi ak toto podujatie posuniete aj ďalej hlavne ľuďom, ktorí majú blízko marketingovým témam a aktivitám. Dovidenia vo štvrtok.